Als dat maar goed afloopt.

FabrianoInAcquarello 2016_n

Het zijn geen fijne tijden. Ik zou me moeten verheugen om naar Fabriano te kunnen vertrekken, maar kan je dat NU op dit ogenblik. Zal de vlucht vertrekken??? Zal de vlucht tijdig vertrekken??? Geraken we in de luchthaven zonder prblemen???Is 3.30 u vooraf in de luchthaven voldoende??? Zullen we voltallig zijn??? Er zijn al personen weggevallen en er zijn nog zieken, zijn ze tijdig genoeg genezen om te vertrekken. Komt alles wat we NIET gingen verzenden en hetgeen we met medereizigers per wagen ter plaatse zou brengen ook werkelijk  tijdig ginder? Ik heb materiaal moeten verplaatsen. Komt het er??? Vragen en nog eens vragen die zomaar door je hoofd kruipen, wroeten. Neen, rustig is anders. Dan mag je nog niet denken aan wat er zich 2  à 3 weken geleden heeft voorgedaan. Ja, je mag niet bang zijn, zeggen de politici en de journalisten. Zoiets is vlugger gezegd dan verwezenlijkt. Ondertussen nog aan zoveel denken en regelen. Een schema voor de trein uitdokteren, welk is het beste??? Ik zal opgelucht zijn als ik in Ancona de bodem raak. Maar dan opnieuw moeten we keuzes maken want er staat ons een overvol programma te wachten. Sommige zaken zoals de grootste aquarel is misschien wel spectaculair maar als je dat al eens gezien hebt …ja het is ook maar dat. Zoiets lokt veel volk maar het is toch maar inkleuren en wat spektakel. Tijd om wat foto’s te maken en te laten maken. Dan zijn er de talloze recepties en demo’s. Zonder nog te spreken van al die aquarellisten die je alleen kent van het internet en/of van die ondertussen je VRIEND geworden zijn op vorige festivals. En dan zijn er nog een 750 aquarellen te die kan gaan bekijken en die het doel zijn van je bezoek. Denk er maar eens over na.Maar nog een vraagje wie bekijkt er al deze onzin?

 

3 gedachtes over “Als dat maar goed afloopt.

  1. Neem een lekker boek mee om de wachttijd door te komen, Tejo. En ja, die onrust zou ook mij bestoken als ik alles zelf moest regelen. Vandaar… enzovoorts. Denk echter maar aan het moment dat je daar bent aangekomen, en van veel moois kunt genieten. En vergeet mijn catalogus niet!!!!

    Like

    • Een lekker boek? Is dat een kookboek? Kun jij lezen in een luchthaven met honderden mensen rond je en nog eens 20 vrienden, die mee op reis gaan en waarvan je er enkelen maar 1 à 2 keer per jaar ziet. Straffe meid als je dat kan. Maar eens voet op Anconese bodem zal veel veranderen. Welke catalogus???

      Like

Plaats een reactie